بهترین فوق تخصص ارتوپد در شمال تهران

بهترین فوق تخصص ارتوپد

بهترین فوق تخصص ارتوپد
0 702

بهترین فوق تخصص ارتوپد

بهترین فوق تخصص ارتوپد چه کاری می تواند برای شما انجام دهد؟ آیا شما هم در زمره آن دسته از افراد هستید که دقیقا نمی دانید کار یک فوق تخصص ارتوپد چیست ؟خب با ما همراه باشید تا به این سوال پاسخ دهیم

در اثر افتادن از روی دوچرخه شانه شخصی در رفته است . رباط زانو در طول یک بازی بسکتبال پاره شده است. لگن شما در اثر سال ها ابتلا به آرتروز پایین افتاده است  و یا این که به خاطر کار سنگین و فروانان دچار کمر درد شده اید

این تنها چند مورد از آسیب ها و شرایطی است که در آن بهترین فوق تخصص ارتوپد می تواند به شما کمک کند. و گاه به گاه، افرادی سنین مختلف برای درمان آسیب های حاد یا شرایط مزمن و دژنراتیو نیاز به کمک این نوع از پزشک دارند.

بهترین فوق تخصص ارتوپد
بهترین فوق تخصص ارتوپد

بهترین فوق تخصص ارتوپد “اساسا جراحان سیستم اسکلتی عضلانی هستند. در بخش جراحی ارتوپدی تعداد زیادی تخصص وجود دارد اما برای این که این تخصص را خلاصه کنیم ، می شود گفت که بهترین فوق تخصص ارتوپد از اختلالات سیستم اسکلتی عضلانی – استخوان ها و مفاصل – از جمله جراحات و جراحی ترمیمی، استخوان های شکسته، غضروف ها، آسیب های ورزشی و آرتریت مراقبت کرده و آن ها را درمان می کنند .

به عنوان مثال، به طور طبیعی “تمرکز بر روی  جراحی است ، اما مراقبت های غیر جراحی برای آسیب های شدید اسکلتی عضلانی و مشکلات مزمن” نیز در زمره وظایف بهترین فوق تخصص ارتوپد قرار می گیرد .

 

اول اینکه ابزار غیر جراحی درمان ضربه  یا بیماری های مزمن، بسیار مهم است. بهترین فوق تخصص ارتوپد در مجموعه جایروس کلینیک می گوید: “شما مجبور نیستید که فورا دست به کار عمل جراحی شوید . در ابتدا ببینید که آسیب و ضربه ای که وارد شده به چه صورت بوده است و سپس ببینید که آیا می توانید به بیمار کمک کنید بدون این که عمل جراحی را انجام دهد.”

 

“اکثر جراحان ارتوپدی تلاش می کنند که به عنوان اولین راه حل درمانی به جراحی کردن شما فکر نکنند . اکثرشان تلاش می کنند تا از روش های دیگری مانند ضد التهابی، فیزیوتراپی، تزریق کورتیزون و یا تزریق های دیگر بیولوژیک استفاده کنند . جراحی آخرین راه باقی مانده است .” بسته به نوع منحصر به فرد مشکل ، درمان های غیر جراحی هم چنین ممکن است شامل جسمی فیزیکی(فیزیوتراپی) ، ارتوپدی یا سایر وسایل سازگار باشد.

 

بهترین فوق تخصص ارتوپد
بهترین فوق تخصص ارتوپد

مهم نیست که کدام رویکرد برای عارضه یا بیماری ای که ممکن است با آن برخورد کنید، بهتر است، اما پیدا کردن بهترین فوق تخصص ارتوپد مناسب برای بیماری و عارضه شما می تواند چالش برانگیز باشد، زیرا تخصص هایی زیادی در این زمینه وجود دارد مانند تمرکز بر روی کمک به بیماران مبتلا به سرطان استخوان، پیوند مفاصل یا درمان مشکلاتی که در اندام های فوقانی یا پایین یا کمر و ستون فقرات وجود دارد . بعضی از پزشکان بر روی درمان کودکان، ورزشکاران و بیماران تروما تمرکز می کنند.

برای تبدیل شدن به یک جراح ارتوپدی،یک  پزشک در ابتدا باید دانشگاه  پزشکی را تکمیل کند و سپس برای اخذ تخصص نیز اقدام نماید . در طول این مدت ، دکتر روش های جراحی و سایر روش هایی را فرا می گیرد که ممکن است یک فرد را به دیدن بهترین فوق تخصص ارتوپد نیازمند کند.به همین دلیل تصور شما که فکر می کنید ، یک جراح ارتوپد تحصیلات مناسبی در زمینه پزشکی ندارد می تواند کاملا اشتباه باشد.بهترین فوق تخصص ارتوپد به مانند دیگر پزشکان باید دوره های عمومی،تخصص و فوق تخصص را بگذراند.

 

چگونه بهترین فوق تخصص ارتوپد را پیدا کنیم ؟

دریافت توصیه هایی از دوستان و خانواده همیشه می تواند کمک کند، به خصوص اگر که شخصی که به شما پیشنهاد می کند خودش در گذشته دچار مشکلی مشابه مشکل شما بوده باشد. ” به این ترتیب شما می توانید اطمینان داشته باشد که فوق تخصص ارتوپد مورد نظر شما تجربه درمان چنین مشکلاتی را دارد.

شما همچنین می توانید ببینید که کدام سبک ارتباطی را ترجیح می دهید. آیا ترجیح می دهید که پزشکی را انتخاب کنید که از جدیدترین ابزارها و تکنولوژی موجود برای درمان عارضه و مشکل شما استفاده می کند یا این که ترجیحش بر این است که از روش های سنتی تر که امتحان خود را پس داده اند استفاده کند؟

همه این نکات را در نظر بگیرید و سپس دست به انتخاب بهترین فوق تخصص ارتوپد بزنید.

راه دیگری که برای یافتن بهترین فوق تخصص ارتوپد وجود دارد این است که در فضای مجازی و به صورت آنلاین به دنبال آن باشید.اما بهتر است در این باره بسیار مراقب باشید ، فضای مجازی گرچه امروزه راه خود را به زندگی های ما باز کرده است اما هم چنان به طور صد در صد قابل اعتماد نیست.

شما ممکن است به طور اشتباهی به سراغ شخصی دراینترنت بروید که اعتبار و مدارک لازم را برای درمان شما نداشته باشد و یا این که تخصص و مهارت کافی را به خرج ندهد

به همین دلیل توصیه ما به شما این است که همیشه بخش نظرات و ستاره دهی سایت ها را بررسی کنید و پزشکی را انتخاب نمایید که دارای بیشترین نظرات مثبت باشد.

قبل از این که شما با جراح ارتوپدی خود ملاقات کنید ، درباره انتظارات خود از وی و شیوه ی تعاملی که مد نظر دارید فکر کنید و بینش درست و واضحی نسبت به این مسئله داشته باشید ، اما درک کنید که پزشک شما ممکن است برنامه دیگری داشته باشد. بهترین فوق تخصص ارتوپد در جایروس کلینیک می گوید: “اکثریت قریب به اتفاق جراحان ارتوپدی به دنبال کسب بهترین نتیجه برای بیماران هستند.” “اما در عین حال ممکن است که این بهترین متیجه دقیقا همان چیزی نباشد که بیمار انتطار دارد”

با این حال، همیشه به آن چه که پزشک به شما گفت قانع نباشید و درخواست بیشتری کنید که به واقع بهترین راه حل ممکن را برای درمان شما به کار گیرد.

بهترین مرکز ارتوپد در شمال تهران

اگر به دنبال مرکزی هستید که تمام نکته های بالا را رعایت کرده و علاوه بر این بهترین فوق تخصص ارتوپد در تهران را نیز در اختیار دارد ما به شما مرکز فوق تخصصی کمردرد جایروس کلینیک را پیشنهاد می کنیم

جهت تماس و اخذ نوبت از کلینیک کمردرد روی لینک های زیر کلیک کنید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مراکز درمانی

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.