کمردرد یا فیبرومیالژیا : بهترین کلینیک درد به شما می گوید

بهترین کلینیک درد

بهترین کلینیک درد
0 557

بهترین کلینیک درد

بهترین کلینیک درد را از کجا می توان پیدا کرد؟ مجموعه جابروس با در اختیار داشتن بهترین متخصص درد، می تواند به شناسایی و درمان منبع درد شما کمک کرده و بهترین نتیجه ممکن را از پروسه درمان کسب کند.جهت اخذ نوبت و مشاوره با متخصصین ما می توانید با شماره های 021-22614237 تماس حاصل نمایید.

بهترین کلینیک درد در تهران

چگونه می توانم بهترین کلینیک درد را در اطراف خود پیدا کنم ؟ شما احتمالا از خودتان سوال می کنید  که ایا مبتلا به فیبرومیالژیا هستید یا خیر.

این بیماری موجب درد مزمن و خستگی می شود. و درد می تواند به اندازه ای شدید و مداوم باشد که بر روی تمام جنبه های زندگی روزمره تان تاثیر منفی بگذارد. بسیاری از افراد به هنگامی که این مشکل برایشان پیش می آید آن را با دردهای طبیعی در کمر یا عضله ها اشتباه می گیرند و به اشتباه به نزد یک متخصص کمردرد می روند.در ادامه تصمیم داریم که بیشتر درباره این عارضه توضیح بدهیم و بگوییم چرا رفتن به نزد یک فوق تخصص درد لازم و ضروری است .

بهترین کلینیک درد
بهترین کلینیک درد

بسیاری از افرادی که از فیبرومیالژیا رنج می برند به افسردگی شدید دچار شده اند  زیرا دیگر قادر به انجام کارهایی نیستند که دیگران به راحتی آن را انجام می دهند و درد مداوم به نظر می رسد که هرگز پایان نخواهد یافت.

اما هرگونه بیماری و درد مزمنی مانند فیبرومیالژیا نیاز به درمان های خاص و ویژه دارد. مدیریت بیماری درد مزمن اغلب یک نبرد همیشگی و  مادام العمر است. به همین خاطر منطقی است که به دنبال مکانی برای درمان این عارضه باشید .

و مراجعه به بهترین کلینیک درد، جایی که پزشکان در درمان درد مزمن تخصص دارند، جای خوبی برای شروع است. بنابراین، چرا باید وقت گرفتن از یک کلینیک درد را در برنامه خود قرار دهید ؟ چگونه می توانید یک کلینیک درد در منطقه زندگی تان پیدا کنید؟ و چه کمکی از دست بهترین کلینیک درد برای درمان عارضه تان بر می آید؟

چرا باید به یک کلینیک درد مراجعه کرد؟

اکثر افراد پروسه درمانی خود را با ملاقات کردن یک دکتر خانوادگی ، که معمولا یک پزشک عمومی است، آغاز می کنند. هر پزشک عمومی تنها توانسته است دوره های 8 ساله پزشکی را بگذراند  بنابراین دانش آن ها درباره بیماری های مختلف به صورت عمومی و کلی است . اما حوزه های پزشکی بسیار بزرگ و پیچیده هستند، که هیچ پزشکی نمی تواند در تمام این زمینه ها تبدیل به یک متخصص  شود.

از آنجایی که گزینه ها و تکنیک های درمانی به سرعت  تغییر می کنند، بسیاری از پزشکان تصمیم می گیرند که در یک رشته تخصص داشته باشند تا بتوانند زمان و تلاش خود را برای متخصص شدن در آن زمینه صرف کنند . بنابراین پزشکانی که درباره عارضه خاصی مانند فیبرومیالژیا تخصص دارند، اغلب درمانی بهتر از یک پزشک عمومی ، ارائه می دهند.

به همین دلیل رفتن به بهترین کلینیک درد که مملو از پزشکانی است که در درمان دردهای مزمن تبحر و تخصص دارند ، ایده بسیار خوبی است و می تواند بهترین اقدام شما جهت رفع درد باشد

همچنین در این کلینیک ها منبع اصلی درد شما شناسایی می شود.بسیاری از بیمارانی که دچار دردهای مزمن در کمر یا ستون فقرات خود می شوند ، اولین نتیجه ای که می گیرنداین است که به دیسک کمر یا سیاتیک مبتلا شده اند در حالی که ممکن است علت این درد چیز متفاوتی باشد.به همین علت کلینیک درد می تواند به شکلی موازی در تشخیص و درمان درد به شما کمک کند.

 

بهترین کلینیک درد
بهترین کلینیک درد

چطور یک کلینیک درد پیدا کنم؟

وقتی می خواهیم که یک کلینیک درد خوب پیدا کنیم ، خیلی سخت است که بدانیم باید از کجا شروع کرد . اما دکتر خانوادگی شما می تواند منبع بسیار خوبی ، برای معرفی یکی از این مراکز و کلینیک ها باشد. بسیاری از شما می توانید به سایر پزشکانی که در زمینه درمان درد مزمن تخصص دارند، مراجعه کنید. و معمولا می توانید به توصیه های پزشکان خود اطمینان داشته باشید زیرا آنها تعهد حرفه ای نسبت به ارجاع بیماران خود به سایر پزشکان را بسیار جدی می گیرند.

علاوه بر این، می توانید از دوستان یا خانواده خود درباره معرفی بهترین کلینیک درد بپرسید، به خصوص اگر پیش از این نیز به خاطر درد به یکی از آن ها مراجعه کرده باشند .

نکته ی دیگری که می توانید در نظر داشته باشید این است که کلینیک درد مورد نظر خود را از بستر مجازی و اینترنت پیدا کنید.به طور مثال در کلینیک درد مجموعه جایروس شما می توانید نظرات و کامنت هایی که در سایت این مجموعه  گذاشته می شود را مطالعه کرده و مطمئن شوید که بهترین انتخاب ممکن را خواهید داشت

نکته ی بسیار مهم دیگری که باید در نظر بگیرید این است که به علت نوظهور بودن این حوزه تخصصی از علم پزشکی ، مطب ها و کلینیک های زیادی تاسیس شده اند که کیفیت و صلاحیت لازم را برای درمان بیماران ندارند.به همین دلیل پیش از هر چیزی مدارک و تخصص پزشک مورد نظر خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که انتخاب درستی داشته باشید.

از سوی دیگر ، برخی مواقع کلینیک هایی را می بینیم که به جای درمان های صحیح و تایید شده از داروها و مخدرهای گیاهی استفاده می کنند که تاثیر و عملکرد آن ها بر روی بیمار مشخص نیست و بسیاری مواقع تبعات جبران ناپذیری داشته است

از این بابت مجموعه جایروس کلینیک با سال ها تجربه ی مفید و موثر در درمان عارضه های مختلف و دردهای مزمن می تواند انتخاب صحیح و درستی باشد.

چگونه فیبرومیالژیا را درمان می کنند؟

کلینیک های درد می توانند درمان هایی را به بیمار ارائه کنند که هر پزشک متخصص درد دیگری برای این عارضه تجویز می کند. آنها می توانند SSRI ها را تجویز کنند که یکی از رایج ترین روش های درمان هستند. این داروها با افزایش سطح سروتونین در خون و کمک به درمان درد فیبرومیالژیا کار می کنند.

 

اما بسیاری از کلینیک های درد همچنین روی درمان های جایگزین برای درد مانند فیزیوتراپی و ماساژ یا طب سوزنی تمرکز می کنند. و شواهد زیادی وجود دارد که بسیاری از این درمانها برای فیبرومیالژیا بسیار موثر هستند.

خب، تصمیم شما چیست ؟آیا باید برای درمان درد خود به یک کلینیک درد مراجعه کنید ؟یا این که ترجیح شما بر این است که به یک کلینیک کمردرد بروید ؟ شماره تماس بخش های مختلف جایروس کلینیک را می توانید در لینک زیر پیدا کنید .هم چنین نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و در پایین همین مطلب کامنت کنید.موفق و پیروز باشید

مراکز درمانی

بیشتر بدانید

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.