چگونه بهترین جراح اورتوپد را پیدا کنیم؟

بهترین جراح اورتوپد
0 49

چگونه بهترین جراح اورتوپد را پیدا کنیم؟

 

هر زمان که شما یا عزیزانتان مجروح میشوید، دچار عارضه ای می شوید یا نیاز به کمک دارید، حتما می خواهید که بهترین درمانگر را پیدا کنید. این امر قابل فهم و کاملا به جا است که بهترین جراح اوروتوپد را برای کمک به یافتن راه حلی برای مشکل بیابید.

بهترین جراح اورتوپد
بهترین جراح اورتوپد

پیدا کردن یک جراح ارتوپد می تواند یک روند دلهره آور باشد چرا که توانایی شما برای راه رفتن یا حرکت کردن به شدت بر مهارت های دکتر متکی است. مشکل این است که پیدا کردن پزشک مناسب همیشه به همان اندازه که به نظر می رسد آسان نیست ، به خصوص اگر شما در یک منطقه دور افتاده  و دور از مرکز شهر زندگی می کنید. رتبه بندی های آنلاین، شهرت، ارجاع، توصیه های آشنایان همه ممکن است شما را در مسیر درست هدایت کنند شاید م نکنند . متاسفانه، اغلب مردم، نمی دانند جستجو را از کجا شروع کنند.

خوشبختانه راه هایی وجود دارند که می توانید برای ساده کردن جستجو آنها را پیش بگیرید. با یک روش گام به گام شروع کنید، و بر روی موارد زیرتمرکز کنید:

  1. پیدا کردن نامزدهای واجد شرایط در منطقه زندگی
  2. ارزیابی در دسترس بودن او و هزینه ی درمان
  3. بررسی اعتبار و پس زمینه ی پزشک
  4. انجام مصاحبه های حضوری

استفاده از یک رویکرد ساختاری، نه تنها جستجو را راحت تر می کند بلکه بینش لازم را برای انتخاب متعادل و آگاهانه را فراهم می آورد.

 

چگونه بهترین متخصص را پیدا کنیم؟

همه ی روند جستجو به این بستگی دارد که چگونه می خواهید  مفهوم بهترین جراح را تعریف کنید. بعضی از جراحان وقت بیشتری برای تحقیق در مورد وضعیت بیمار اختصاص می دهند و اغلب به خوبی شناخته شده اند. بعضی از جراحان روش های خاص و غیر معمولی را انجام می دهند که مخصوصا برای آنها آموزش دیده اند. بعضی از جراحان ارتوپدی به خطر پزشک بازیگران یا ورزشکاران حرفه ای بودن مشهور هستند. هیچ راه ساده ای  برای تعریف بهترین جراح وجود ندارد.

در وهله ی اول، این کار بسیار غیر معمول است که برای پیدا کردن یک جراح ارتوپد بسیار خوب  لازم باشد به فاصله ی دوری سفر کنید. هزاران متخصص جراح ارتوپد با تجربه و حرفه ای  در سراسر کشور وجود دارند. اغلب، بهتر است فردی را پیدا کنید که فاصله ی چندانی با شما نداشته باشد تا در صورت وقوع نیاز های فوری به حضور وی لازم نباشد مسافت زیادی را طی کنید. می بینیم که  بسیاری از بیماران اشتباه می کنند مسافت های بسیار طولانی را طی می کنند تا فقط پیش پزشک درمانگر برسند و تازه او هم وقت ملاقات نداشته باشد یا اصلا در دسترس نباشد. هرچند  درست است که برخی از شرایط و وضعیت های پزشکی نادر ممکن است نیاز داشته باشند که برای مراقبت به مسافت دوری بروید، با این حال اکثریت قریب به اتفاق مردم می توانند نزدیکترین کلینیک به محل زندگیشان را انتخاب کنند.

در وهله ی دوم، جراحانی که اکثرا رایج ترین روش ها را انجام می دهند، ممکن است با معیارهای بالا واقعا جراحان خوبی نباشند . این مسئله این روز ها به خوبی شناخته شده است که جراحانی که عمل های جراحی خاص را انجام می دهند، به طور متوسط نتایج خوبی می گیرند. خوب است که از جراح خود بپرسید هر چند مدت یک بار یک روش خاص درمان را انجام می دهد، و می توانید از این اطلاعات برای قضاوت در مورد تجربیات او استفاده کنید.

 

جستجو ی آنلاین

شما می توانید از ابزار ابزار و امکانات اینترنت برای پیدا کردن یک جراح  ارتوپد را استفاده کنید و از پزشکان دیگری که جراح مورد نظرتان در گذشته با او کار کرده است، سوال بپرسید. با احتیاط با سایت های دارای رتبه بندی برخورد  کنید، چرا که در مورد نحوه ی امتیازدهی  آنلاین جراحان و معیار های مورد بررسی مربوط به  با کیفیت درمانی آنها شک و شبهه وجود دارد. در حالی که جستجوی آنلاین یک نقطه ی مناسب برای شروع جستجو است، اجازه دهید که اعتبارات آنلاین تنها اطلاعاتی باشد که برای قضاوت اولیه ی جراح از آنها استفاده می کنید.

بهترین جراح اورتوپد
بهترین جراح اورتوپد

پیدا کردن همراه ترین پزشک

باور بر این است که بهترین جراح اورتوپد نه تنها  باید صالح باشد، بلکه باید انسان قابل تعاملی باشد تا بتوانید با او همکاری کنید. توانایی نه تنها جراحی پزشک اورتوپد را از شهرت و توصیه های پزشکان دیگر تعیین کنید، بلکه اطمینان حاصل کنید که می توانید با این پزشک به راحتی ارتباط برقرار  کنید، زیرا ممکن است این ارتباط بیمار-پزشک سال ها به طول بیاجامد. به منظور دستیابی به نتیجه ی موفقیت آمیز، پیدا کردن کسی که به خوبی می توانید با او ارتباط بگیرید می تواند بسیار مهم باشد.

و در این نکته توجه داشته باشید، اگر شما احساس خوبی ندارید یا احساس می کنید که جراح اورتوپد مناسب خود را پیدا نکرده اید، بنابراین انتخاب این فرد کار درستی نیست. حتی اگر شخص دیگری فکرمی  کرد که او پزشک عالی ای است، باز هم ممکن است که برای شما مناسب نباشد. به نظر یک نفر اکتفا نکنید و از چند نفر در مورد انتخاب آن پزشک نظرسنجی کنید. پیدا کردن جراح اورتوپدی مناسب بسیار مهم است. غالبا غریزه تان بهترین راه تشخیص پزشکی است که راحتتر می توانید با او ارتباط برقرار کنید.

 

شهرت جراح

بعضی از افراد فشار زیادی به خود می آ ورند تا بهترین جراح اورتوپد را بیابند، کاری که در نهایت می تواند نتیجه ی منفی داشته  باشد. این که شما می خواهید یک پزشک مناسب را برای کمک به خودتان پیدا کنید عالی است، اما اغلب افراد به ارجاعات مبهم شهرت پزشک اجازه می دهند (مثلا خام تبلیغات گشترده ی یک پزشک می شوند) تا بر تصمیمشان اثر بگذارد. در حقیقت، این نوع پزشکها ممکن است واقعا بهترین فرد برای مدیریت بیماری شما باشند اما ممکن هم هست که اینطور نباشد. آنها ممکن است در فاصله ی دوری از شما باشند، امری که می تواند  بهبودی یا برقراری ارتباط با او را برای شما دشوار سازد. برای اکثر شرایط، بهتر آن است که پزشکی را پیدا کنید که نزدیک به شما باشد، زیرا راحتتر خواهید بود و دیگر نیازی نیست  به طور مرتب مسافت های طولانی را طی کنید تا پزشک را بیابید و او به سؤالاتتان پاسخ دهد، و البته پزشکی که اعتماد سایر همکاران و دیگر پزشک ها را جلب کرده است.(پزشک شخصی، خانوادگی، دوست، عمومی)

 

 

مترجم و محقق : ندا ناصری

مراکز اورتوپدی

بیشتر بدانید

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.